Ott pótolta metrópótló busz a metrópótló villamost, ahol sohasem járt metró
Ha nem jár a metrópótlónak átkeresztelt villamos, válasszák a metrópótló villamost pótló autóbuszt!
Ha nem jár a metrópótlónak átkeresztelt villamos, válasszák a metrópótló villamost pótló autóbuszt!
A felújítás után a vonal több megállóját máshogy fogják hívni, mint korábban.
Elkészültek a látványtervek, amelyekről kiderül: két állomás neve is megváltozik.
A főpolgármester szerint nincs anyagi fedezetük a metró teljes körű akadálymentesítésére, de megvizsgálják még egy állomáson a lift beépítésének lehetőségét. Tarlós István elmondta pénteken azt is, pontosan hány új troli és villamos érkezik Budapestre, illetve felvetette, hogy a Római-partra épített védmű a patakok bevédése után akár okafogyottá is válhat.
Az MSZP szerint politikai támadás érte a kezdeményezést.
Ezek nyilván továbbra is gyermekbetegségek.
Mostanáig 21 szerelvény érkezett vissza Oroszországból Budapestre, közülük 19 szállít utasokat.
Az Egyenlő Bánásmód Hatóságnál kezdeményez eljárást a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége (MEOSZ). A szervezet szerint a magyar állam, Budapest Főváros Önkormányzata és BKV Zrt. megsérti az egyenlő bánásmód követelményét, amiért a felújítás során csak részlegesen akadálymentesíti a 3-as metrót.
Azt még nem tudni, mikor dönt az Európai Bizottság a metrófelújítás támogatásáról.
Négy munkanap telt el a 3-as metró kiesése óta, folyamatosan nyomon követtük a metrópótlást a csúcsforgalomban. A buszoknál nincs gond, a villamosok azonban döcögnek.
Hétfőn elkezdődött a 3-as metró több mint egy éven át tartó felújítása a Lehel tér és az Újpest-Központ közötti szakasz lezárásával. De lesz-e elég pótlóbusz? Hogy viseli a város a kék metró kiesését?
Hol, meddig és miért kell nélkülöznünk a 3-as metrót? Hogyan kerülheti el a zsúfolt pótlóbuszokat? Összegyűjtöttük a tudnivalókat.
A közösségi és az autóközlekedésben is nagy fennakadások várhatók a következő egy évben a 3-as metróvonal északi szakaszának felújítása miatt - hangzott el a köztévében vasárnap kora este. Az M1 csatornán menekülő útvonalakat is ajánlottak.
November 6-án, hétfőn zárják le a 3-as metróvonal északi, az Újpest-városközpont és a Lehel tér közötti szakaszát – jelentette be a főpolgármester. Az érintett hat állomás felújítása várhatóan egy évig tart.
A Fővárosi Választási Bizottság csütörtök reggeli ülésén arról döntött: lehet népszavazás a 3-as metró akadálymentesítéséről.
Megtakarít azon a BKV, hogy csak részben jár a 3-as metró a pálya- és állomásfelújítás idején, de amit ezen megspórol, azt elviszik a pótlással járó többletkiadásai.
Várhatóan az év végén jelenik meg az M3-as vonal középső és déli szakaszának felújítására vonatkozó két közbeszerzési kiírás – közölte a Világgazdasággal a BKV. E szakaszokon akkor indulna a munka, amikor végeznek az északi szakasszal, azaz 2018 végén.
Ott voltunk az őszi szünet utáni első munkanap reggelén az Árpád hídnál, amikor elindult az M3-as metró felújítása. Először kellett munkanapon pótolni buszokkal Magyarország legforgalmasabb vasútvonalát. Az élő közvetítésünkben szakértőink voltak Kelemen Tamás, a Közlekedő Tömeg egyesület és Halász Áron, a Magyar Kerékpáros Klub munkatársai.
Az Árpád hídnál reggel 7 körül egyelőre nincs csúszás a pótlóbuszok közlekedésében – mondja Kelemen Tamás, a Közlekedő Tömeg alelnöke.